پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 11 بهمن 1393

البرز،تجدید میثاق مديران ارشد استان با آرمانهای والای امام راحل(ره)

در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مدير حج و  زيارت استان البرز در معيت استاندار البرز و فرمانداران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره)، با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی حج و زيارت البرز ، صبح امروز در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،سيد مرتضي حسيني مدير حج و زيارت استان البرز، به‌ همراه« سید حمید طهایی» استاندار البرز، معاونین استانداری، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی استان و مدیران استانی و شهرستانی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و قرائت فاتحه،  بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم فرزانه انقلاب عهد و پیمان بستند.

استاندار البرز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران، پایه انقلاب اسلامی را آرمان و اندیشه های امام راحل (ره) دانست و گفت: مهم ترین پیام دهه فجرهمدلی و وحدت است که باید سرلوحه کاری همه مدیران و اقشار مختلف مردم قرار گیرد و از این پیام نباید غافل شد.

وی خاطرنشان کرد:هر چند در35 سال گذشته شاهد حربه های نظامی و فرهنگی دشمنان اسلام بوده ایم ، اما ملت مسلمان ایران با تکیه بر توان داخلی و توجه به فرمایشات گهربار امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری راه توسعه و تعالی را در پیش گرفته است.

طهایی ادامه داد: حضور پرشورمردم درآیین های دهه فجر همواره مشتی محکم بردهان یاوه گویان و استکبار جهانی و دشمنان دیرینه اسلام بوده و این مردم انقلابی درایام الله دهه فجر شکوه معنوی و ملی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در این مراسم همچنین دکتر ایرانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  امام خمینی (ره) و شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تداوم انقلاب اسلامی را پایبندی به آرمان های انقلاب و پیروی از امام و رهبری دانسته و دهه فجر را به ملت شریف ایران و مردم گرانقدر کرج تبریک و تهنیت گفت.

روتیتر